On and On

Hur mycket man får tips och råd om olika situationer så kan man bara utgå från sig själv, och vad hjärtat säger. Alla är vi olika individer, och känner olika. Något som gör just dig arg, kanske är en bagatell för en annan. beror helt på vad man vill lägga sin energi på. jag har lärt mig att personer inte ska ta min energi om jag är på bra humör, gå bara därifrån, låt inte det gå ut över en själv. Vill jag må bra, och göra vissa saker, så ska jag få ha chansen till det :) gäller alla!!

jag hoppas, men vill inte hoppas för mycket, vill inte blir ledsen, samtdigt är det inte bra om jag har förhoppningar, då blir jag inte sårad. Men självklart så håller man tummarna!! jag ser fram emot det, om det nu blir som jag vill :)

fick kärt besök av Elin Håkansson idag, har inte träffat henne sen innan sommaren, fanns massor att prata om! det var guldvärt!!!

Idag är det halloween, men istället för att klä ut sig och gå på ferre, så blir det skräckfilmskväll hos Denmpo!! En helt okej lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0