Tid.

Det sägs att man växer upp med tiden, att alla problem löser sig med tiden. Att om man ger allt lite tid så löser sig allt. Jaha, hur länge ska man vänta då? en minut? ett sekel? eller hela sitt liv?

Är det så att mitt förflutna fått mig hit, till den person jag är idag? jag vet att vi alla har haft våra stunder, men kan man glömma och gå vidare, mår man mycket bättre själv. Varje dag lär vi oss något nytt, med tiden blir vi starkare. Jag glömmer aldrig när min mamma sa att det kommer kännas bättre med tiden, och snart är du iväg på din egna resa genom ditt liv.

Du och jag har förändrats, och ibland kan förändringar vara så himla bra, men vi får inte glömma bort vårat förflutna, för det kommer alltid vara orsaken till att vi äntligen är här, så kolla vart vi står, och alltid tillsammans, och med allt vårat bagage och vad vi gått igenom så står du vid min sida.

Kolla på tiden, vart har du hamnat? och vad har du gått igenom? Kolla på tiden, och se dina drömmar, har de gått i uppfyllelse? Kolla tiden, den bara tickar och ticker, så vad väntar vi på?
Tiden är vad vi har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0