förlåt mig, men jag kan inte sluta älska dig.

känns fortfarande som första natten tillsammans, första kyss, och allt... men blir det bättre? eller står vi kvar på samma ställe? vi kommer hela tiden närmare, men inte så pass nära att hålla kvar känslorna vid liv.
Du är fortfarande nummer ett, och jag kan fortfarande känna lukten av dig på min kudde.
jag minns allt, jag minns dig.
snälla förlåt mig, jag vet inte vad jag ska göra. snälla förlåt mig men jag kan inte sluta älska dig. snälla förlåt mig, att jag behöver dig som jag gör.
varje ord jag säger är sanning....

drömmar förhoppningar om en till chans. jag har letat efter svar. kanske hittar en annan väg... och om jag väljer en annan väg, kommer jag finna det jag söker? någonting, någonstans, en lång väg framför mig, men ett mål måste jag ha i sikte. jag vill gå vidare, och bli starkare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0