complicated!

Du är verkligen inte lätt att älska, nej! Varför måste allt med dig vara så komplicerat? måste du göra det så himla svårt att bara älska dig, jag hatar det. För ibland så förstår jag dig, och ibland förstår jag dig inte alls, ibland älskar jag dig, och ibland står jag inte ut med dig. ibland fångar jag dig, ibland hinner du dra din väg. Ibland kan jag läsa dig, ibland tänker jag bara, vilket blad är jag på nu då??

Jag vet inte riktigt om jag klarar detta själv, alla problem som är i ditt huvud, och jag kan inte vara någon annan som du vill att jag ska vara, Du tog något perfekt och målade det rött, smärtans färg.
Ingen sympati, när du stänger ut alla du känner men bakom alla lögner ser jag sanningen som du inte visar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0