jag hade en dröm i natt.

Drömmar är inte verkliga, det vet jag. Du är inte verklig.
fast jag gav dig hela mitt hjärta så tar du mig som en tok. eller en människa som tror på alla dina lögner. jag kommer inte vara där på sluten på dagen, för jag orkar inte. jag har varit där så många gånger, jag har öppnat mitt hjärta och mitt hem för dig, för vad? att du ska ta det för givet? dont think so.
jag har älskat dig, jag har alltid funnit för dig, jag har stått upp för dig genom alla lögner som folk sagt, jag har tagit din sida, jag har försvarat dig.

jag älskar dig, men vad mer kan jag göra, när jag är skräp i dina ögon?
jag älskar dig, men vad mer kan jag göra, när du tar mig för givet?
jag älskar dig, men vad mer kan jag göra, när du inte ser det jag ser?

jag älskar dig, du älskar mig... men det var som sagt bara i min dröm.
och drömmar är inte verkliga...

när jag vaknar är du inte där. never. ever. du kommer aldrig vara där.
dina ord betyder ingenting längre.

"please forgive me, for loving you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0