U got me

"vi får se' - jadu, vi ska bara se hela tiden, men jag ser aldrig någonting...."

Under denna praktik period har jag fått insikt av barns behov av trygghet och närhet. Den senaste tiden har jag ifrågasatt min egen utbildning, valde jag rätt inriktning?? Jag älskar verkligen min utbildning - estetiskt lärande. Jag tycker att det är så härligt att kunna lära genom lek, för lek är ett så viktigt redskap i skolan, att barn ska ha rätt till lek varje dag.
Men från att ha varit elevassistent och nu jobba med barn så börjar jag tänka om, fan, vill jag inte jobba med barn med speciella behov, samt ha estetiskt lärande? åh, mer att tänka på... vilket gör allt så himla jobbigare...
less to think about is my goal.

nehe, ingen som tog disken idag heller, åh, då måste jag alltså göra det själv? igen??? f**k it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0