last day

Imorgon är det sista dagen med min etta-klass, att fem veckor går så jädrans fort. nästa vecka ska jag tillbringa med 5-åringarna på förskolan... Vi avslutar vårat temaarbete om boken Trutsommar, det har varit jätte kul att bygga en Ö med barnen, att de själva har fått vara kreativa och byggt, jag har bara varit där som stolpar och hjälpt dem med material.





visst är det en fin Ö och visst är dom duktiga? är så himla stolt över mina elever. Tråkigt att det är sista dagen imorn.

Ett samtal med C får mig alltid på bättre tankar! Får alltid mig att tänka till lite extra mycket på det jag har, att jag inte är ensam, fast ibland gör man lätt det. Man är helt själv på denna jord. Jag vet att detta är inte fallet. men sometimes this sucks. Idag är det bara en sån där dag, då allt bara känns blää... inte att jag är deppig eller så, men bara blä för allt, vill inte tänka... vill inget liksom... men C kan prata vett i mig. thanks lad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0