alla har vi våra brister... jag har mina...

Jag kan vara ett vrak på morgonen och jag kan även vara en riktig hagga på eftermiddagen, ibland kommer dessa utan förvarning, jag kan vara riktigt jävlig mot allmänheten.
Jag är som ett pussel som aldrig riktigt blir färdigt, och i detta pussel saknas det en bit (en mycket viktig bit), den biten har förvunnit, ibland har den kommit fram men till ägarens besvikelse har det alltid lyckas vara fel bit. Denna bit är nyckeln till att pusslet ska bli komplett. Kommer biten någonsin hamna rätt? Ägaren väntar och väntar, men är det i förgäves??


läste Josefin Crafoords blogg om hennes upptäckt av sajt på nätet, som handlar om övergivna platser runt om i världen. Satt och kollade runt på denna sida, vissa bilder ser lite spöklika ut.
här är några exempel.

En övergiven skola i Oregon, USA


Ett nöjesfält någonstans i Kina.


Tågstation med tåg någonstans på hawaii. (ja, det fanns tåg där)


Ett hus i London, England.

sidan: http://www.uer.ca/locations/newlist.asp

En bra låt, som jag kan rekomendera denna tisdagskväll.
Rob Pattinson - Never think






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0