tick-tack...

jävlar va dagarna i strängnäs går fort... men det är så gött att vara hemma.
Våran nya tränare i fotbollslaget (har känt han sen jag var liten) tvingade mig att komma och träna imorn, visst, det vore ju hur kul som helst, fotboll var en stor del av mitt liv förr, men jag lever inte det livet längre. Min kropp lever inte det livet längre, men jag ska ge det en chans iaf.

Gårdagen var så himla mysig, barro kom föbi på kvällskvisten, jag blev så glad, vi gjorde fruktsallad med glass, tog hennes bil ner till stan och promenerade runt mälaren, solnedgång och massa mys. Hon han även färga mitt hår, det behövdes, kan jag säga :)



Åhh... som vissa vet är jag besatt av Twilight, och ja, det är en bra början att kunna erkänna... nu har trailern för Twilight: New Moon kommit ut.
Enjoy



Jag och empo måste vänta tills november tills den kommer på svenska biografen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0