somliga är...

* somliga är helt respektlösa mot andras tillhörigheter...

* somliga har rätt taskig koll på vad som är okej och inte vad gäller mig...

* somliga tror att några månader inte är en speciellt lång tid att höras på å att det e okej och höras iaf...

* somliga tröttnar jag bara på i allmänhet medans jag inte kan få nog av mina kära vänner ...

* somliga förstår inte vad de betyder för mig medans somliga gör det =D

* somliga förstår inte att man inte ska säga dumma saker om somliga som somliga gör...


* somliga e skit


* somliga älskar jag med hela mitt hjärta. Kärlek till er. <3

Kommentarer
Postat av: madde

complements of madde <3

2009-07-03 @ 22:10:29
URL: http://missmzm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0