my time!

För att ta mig som en naiv tjej hade du fel, hur vågar du leka med mig?
varför bråkar du med mitt huvud, jag tror verkligen inte att du förstår...
Jag tar ingen skit, kom för fan inte och knacka på min dörr.
I dagsläget är du inte värd något, jag har hört allt förrut, varför skulle denna gång vara annorlunda?
Säg inte heller hur jag ska känna, eller att du vet hur det känns.
Jag har bestämt mig, jag mår bra utan dig!

Jag sitter och tänker på alla dessa gånger du fått mig att gråta och även så förvirrad med allt ditt prat.
Jag är så trött att hela tiden försöka sträcka ut min hand utan att du står där och tar emot den.
Jag tänker även på alla gånger du har fått mig att må illa, jag trodde en gång i tiden att jag inte skulle klara mig utan dig.

Vad tänkte du på när du förlorade min tillit?
 

Piss off!



Kommentarer
Postat av: sandra

hur mås det gumman? kramen

2009-07-24 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0