Idol

De visade en dokumentär om Michael Jackson idag på MTV, om hans liv och framgång, ont och gott. De visade en snutt från videon till "black or white", då mamma nämnde att jag älskade denna låt när jag var liten, den släpptes när jag var fem år gammal, och den var det enda låt jag lyssnade på. Jag har alltid tyckt om MJ, han har alltid gjort grymma låtar, både som soloartist och med J5. Han var nog min första idol, har några LP singlar med han, vore kul att leta upp dem och lyssna på igen! Hoppas han får ro i sin själ nu! 2009-06-25




Sommarens första åska och blixt fick mig att somna genom att hålla madde i handen, jag är så sjukt rädd för sånt, speciellt när vi ska sova, om inte madde varit där, hade jag seriöst inte överlevt natten :P
Hon var också dum mot mig under natten, när jag väl somnat, då sov jag. Och idag upptäckte jag att "någon" tagit kort på mig klockan 04.00 för att jag tydligen såg rolig ut när jag sov... hmm... payback is a bitch! madde får häromed sova med ena ögat öppet!!! mohahahahaha!! (monsterskrattar för mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0