nya året.

mmm...här skriver jag flitigt... not!

jag har några "löften" eller om man ska kalla det öppna löften, annars känns det så låst, jag vill kunna ha möjligheter att utveckla mina löften.
första "löftet" är att börja motionera, såg gamla bilder från gymnasiet och det skrämde mig hur smal jag var då. Nej, nu jävlar ska det bli ändring! promenera dagligen! och tänka på vad som närmar sig munnen.
andra "löftet" är att leta extra jobb, har redan börjat lite smått och kollat runt på nätet, då det handlar om helg jobb på något äldreboende eller något. har ju erfarenheten. Vill kunna stabilisera min ekonomi, dock vet jag att med vissa ändringar kommer det bli bättre där också :)
sen är det inte så många "löften" utan bara uppmaningar, jag måste lära mig att uppskatta det som kommer förbi vägen, att ta vara på dagen och leva i nuet. Det händer så mycket ont runt omkring mig så jag blir mörkrädd...

nyår var det livat, samma sak med festkvällarna i stränkan :) tack för alla fina vinterminnen!

   




Kommer vi komma iväg? det skulle bli så underbart.

Kommentarer
Postat av: Tezzi

Vi är så otroligt snygga på det där kortet =P Men det är kärlek!

2009-01-26 @ 00:42:14
URL: http://zolyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0