rune + madde = supe(a)rhelg!

jag kan ärligt säga att jag inte haft minsta tid att skriva... har haft min söta madde här i helgen. Det blev en riktig spontan resa till karlstad för henne. i fredagseftermiddag runt fem kom hon till mig. Det var jätte kul att se henne igen!!!
Det blev såklart en tvådagars :) i alla ära! och efter att man gått på cambridgekuren i en vecka, så är liksom inte magen full av mat och sen kombinera det med sprit (ja, om man ska dricka under kurensgång så är ren sprit med light dricka altenativet) är inte en höjdare, jag lovar! hua mig, jävlar va taskigt jag mådde igår, skakade i hela kroppen, men jag klarade av att gå ut o dansa iaf på nöjes igår.
 

det är lite komiskt. Vi har fällt ut min bäddsoffa, som vi ligger i, och vi har varsin dator i famnen, rätt patetiskt att man inte kan umgås på annat sätt.. haha, men jo det kan vi.

efter att ha kollat på number 23 idag så känner jag min lite som rollkaraktären Walter Sparrow... helvete, började räkna efter att filmen var slut, det är flera som säger det... weird!
nu börjar dagen ta slut och också helgen med madde...

ser fram emot imörra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0