en till dag har gått förbi...

... och jag lovar mig själv att jag ska bli bättre på den hära bloggen :) alla andra går det ju bra för, men för mig? hm...
jag har nyss börjat läsa mina damers bloggar, caisa, carro o tezzis, tycker det är mycket intressant o läsa vad ni gör om dagarna, förstår om ni vill att jag ska vara lika duktigt... im gonna try!!!

söndagkväll med "the holiday", den ultimata kärleksfilmen, däremot såg jag en kanonfilm igår, eller rättare sagt, två kanonfilmer.
The boys in the striped pyjamas" som handlar om en tysk familj vars far är högt uppsat soldat över en koncentrationsläger (arbetsläger) under andra världskriget. Han son - bruno, lever i sin fantasivärld och förstår aldrig riktigt vad som händer i världen, han lever i en mycket skyddad miljö. Då han en dag träffas Schmal, som är en liten judepojke som sitter på koncentrationslägret, då allt förändras.
fan, jag skulle vilja åka tillbaka och slå alla jävlar på käften, att vi kunde låta detta hända... 6 miljoner människor???
den andra filmen var "the Notebook" och är en kärleksfilm som handlar om två människor med två helt olika bakgrunder som blir kära i varandra. budskapet i filmen är klockrent! Om man verkligen älskar varandra så klarar man av allt tillsammans!!!! en tjejfilm :)

jag är nu brunhårig igen, känns riktigt bra!! "back to black" wow, där fick jag till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0