attack...

...av sommarminnen idag, hur jobbigt som helst, för att jag vet att sommaren 2008 kommer aldrig kunna upprepas. visst kan inget från de förflutna komma tillbaka.. men denna sommar är omöjlig. (nu kommer folk bli trötta på mig) men det har mycket med irländarna som befanns sig i strängnäs under sommaren.


Lee, jag och Mickey...

fick kort av madde idag, från sommaren o diverse mys med tjejerna. det var roligt!

imorn bär det av till Mattila med klassen, ska bli mycket intressant...

innan jag avslutar detta inlägg måste jag presentera Madde!!!
   
som madde själv säger, man ska bjuda på sig själv. Håller absolut med henne!!!


Kommentarer
Postat av: madeleine zetterström

absolut ska jag bjuda på mig själv!! ingen kan det så bra som jag.. eller?? hahahahaha

2009-02-04 @ 00:31:33
URL: http://missmzm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0