Julen 2009

Jahopp, man planerar och ser fram emot julafton ett helt år (för somliga) och när den väl kommer så schvissar den förbi på fem röda. men för så kändes julafton som en lång evighet. Började jobba halv ett och slutade halv tio, JA, hela jävla dagen, men grymma pengar :) det var många av våra mysiga pensionärer som var hemma hos deras familjer o de som var kvar ville lägga sig tidigt efter all mat och dryck. så runt fem fanns det inget att göra, visseligen är det skönt när det är lugnt, men inte FÖÖR lugnt...

men min jul började dock tidigt på morgonen, då vi hade en helt underbar familjefrukost, där jag fick mina julklappar, jag fick en jätte fin ring, en digital kamera, en kalender, ett halsband, burkar (fina gamla) sen var det tid för jobb. på kvällen blev det mys hos en vän med öl o julklappsutdelning. :)

sitter just nu själv och tänker, massa olika tankar rullar runt i skann på mig. Och lyssnar faktiskt på Mariah Careys cover - i want to know what love is. det är fan frågan???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0