snälla,förlåt mig.

Det känns fortfarande som våran första natt tillsammans, känns som våran första kyss och allt går bara bättre och bättre. Ingen kan detta bättre än vi. Jag håller fortfarande i att du är The one. Jag kommer ihåg den gång våran blickar möttes för första gången, samma känsla får jag men starkare och starkare, så att jag vill älska dig längre. You still turn the fire on! snälla, förlåt mig men jag vet inte vad jag gör. snälla, förlåt mig men jag kan inte sluta älska dig. Denna smärta som strömmar igenom min kropp, snälla förlåt mig men jag behöver dig. Jag vill att du ska kunna lita på mig, för att allt jag sagt är sanning. Vi är på god väg, vi kommer bara närmare och närmare varandra, din lukt sitter fast på mina kläder. jag minns allt, jag minns alla steg, jag minns dig. "One thing I'm sure of Is the way we make love And the one thing I depend on Is for us to stay strong With every word and every breath I'm prayin' That's why I'm sayin'... " Bryan Adams - please forgive me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0