sjukling

När en kvinna är sjuk, så kan hon fortfarande laga mat, städa och pyssla om hemma, det är som vanligt. Men när en Man är sjuk, då går nästan världen under, det är så fasansfullt synd om dom och blir helt förlamande i kroppen, hur kommer det sig att det är så?
Jag är iaf kvinna, och ligger sjuk. Visst hade det varit trevligt om nån kom hem och pysslade om mig. Det hade jag verkligen inte sagt nej till, men jag klarar mig helt och hållet själv.
Orsaken till min sjuka är min jävla-helvetes-fucking-visdomstand... vaknade fem i morse och hade skit ont. Måste kontakta nån tandläkare här i karlstad, hur ska det gå när man är van att ha mamma på sin sida varje gång man besöker tandläkaren i strängnäs? bortkämd? hell yeah!!!
Det jobbigaste med att vara sjuk nu är att jag missar mina första dagar på praktiken, vi ska vara ute i 5 veckor, och runeflickan inleder dessa med att vara sjuk!!! jätte bra jobbat, tjejen!!! Det är faktiskt rätt pinsamt, ska vara i en ny klass och har en ny handledare. men men, man kan inte rå för när man bli sjuk.

Nu blev jag glad, Min barro ringde. Fast man inte hörs varje dag så vet man vart man har sina vänner. Vi hörs inte varje dag, hon jobbar mycket och jag har skolan, men sen kommer det då vi hörs, och att känns så bra.
Jag saknar verkligen mina vänner, har nog kommit i en liten svacka, då jag vill vara där för mina vänner, vilket är rätt omöjligt när det bor 25-30 mil ifrån mig, visst det är bara ett samtal ifrån, men man vill vara där kroppsligt också.
   
 
Barro och Söufi i alla väder :)

Kommentarer
Postat av: empo

jag kan följa dig till tandläkaren och hålla dig i handen haha ;)

2009-04-20 @ 16:29:39
Postat av: sophie

gullig du är söta empo :)

2009-04-20 @ 22:35:14
Postat av: Carro

söta sophie, saknar dej med!!

2009-04-24 @ 17:13:50
URL: http://carrointuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0