Min nya nalle :)

tre dagar innan jag skulle åka hem till strängnäs över påsk så ringde jag och förlängde mitt abonemang hos 3, vilket resulterade att jag fick en ny mobil, snyggt, tänkte jag. det skulle ta två dagar, vilket var perfekt, då hade jag något att göra på tåget... Som allt annat i livet, blir det aldrig som man tänkt sig, de ringde dagen efter och förklarade att mobilen jag beställt är ofantligt populär just nu, och hade tagit slut. Antingen skulle jag få vänta i 2 veckor, eller helt enkelt välja en annan, satt länge och funderade, men jag hade ju fastnat för just den som var slut. Jag bestämde mig för att vänta... till den 15 april... tror ni att mobilen kom då? nejdå, de ringde mig och sa att mobilen är på väg nu, det var i fredags. Okej, tänkte jag. På måndag kommer den säkert. Hmm... det gjorde den inte, ringde till 3 igen, som sa att den hade kommit, jag gick ner till Pekås, Sjuk som jag är, lämnar kollinumret till dem... tror ni jag får den?? nejdå, den hade inte kommit än, fick återkomma om tre timmar...

Nu äntligen... så har allt löst sig, har fått min nya nalle, äntligen! om man väntar på något gott, får man ibland vänta alldeles FÖR länge...

saknar redan min gamla mobil, fan vi har ju två år tillsammans... men ibland måste man gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0