a la Madde-Weekend

jag tycker det är riktigt kul att läsa när folk kommeterar min blogg, men för att få kommentarer måste man ju därför skriva i sin blogg har jag upptäckt.
Diesel får nu tillbringa sin andra natt på karlstads smådjursjukhus, efter att ha en mage och blåsa som inte är som den ska. Förhoppningsvis får jag åka och hämta honom imorn. Min ekonomi vill att han ska hem imorn.
Folk säger "det är bara en katt" men jävlar i min låda vad jag mått dåligt nu när han har mått dåligt.

the-madde-weekend har varit fullkomligt gaalen! torsdag till tisdag... Och jag som var värdinna för hennes visit här, var ju flitig att visa så mycket av staden, då syftar jag på uteställen. Det blev arena på studenttorsdag. Hamnade på efterfest och tillbringade natten på campus, där jag sov gött men mina medmänniskor inte kunde sova för tydligen, vilket inte är sant, så snarkar jag? jag??? nejdu!!!

fredagen blev det först bakismat och sova bort hela dagen, och sen gratismat på after worken, sen var det musikquiz på rumpan, vilket sööög denna gång, jag har alltid tyckt om mq där men det var nästan helt nya studenter där och jätte svåra frågor, not my cup of tea.

lördagen var det fest på schemat igen! Hos dennis denna gång, då det bjöds på skönsång hela förfesten, jag lovar, vissa är verkligen tondöva. Väl ute på Nöjes var det som en stor ta-kort-orgie på dansgolvet, alla tog kort på varandra med allas kameror, och även kamerakillarna tog kort och blev fotade.. hm... en rolig kväll, och madde hade kul, vilket är huvudsaken när hon är på besök :)



idol, desperate housewifes, idol, gray's anatomy, idol.... bara tv heeela tiden!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha...

ja du gums.. det var en toppenhelg, men grEy´s anatomy heter det ju ;P

2008-10-01 @ 19:40:10
URL: http://missmzm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0