marknad i all ära!

Inte visste jag att alla marknader är i oktober, nu bevisar jag än en gång att jag är lite blond! men den bjuder jag på.
Marknaden i arvika var en klass för sig.  Men allt började inte som man tänkt, tåget var såklart försenat och redan då försvann humöret lite, kom till arvika ungefär en timme senare, men min jävla väska som hela tiden ramlade omkull, hjulen fungerade inte riktigt som det ska.
Marknaden var jätte trevlig, tjejerna hittade strumpor i godis om madde sitt kött... fråga mig inte vad det var, men det såg och smakade skumt :) när alla andra gick och kollade efter grejor väntade jag bara att få börja förfesta, för vi stannade kvar tills dagen efter.
vi tillbringade kvällen på vandrarhemmet, det var vi, en familj och ett gäng killar, som var i åldern 16-19 de ville gärna förfesta med oss, men inte riktigt våran stil, eller ålder... men roligt var det. vi gick senare till ett ställe som heter TikiRoom, att jag kommer ihåg kvällen är fantastiskt, haha... säger inget mer :)

     

dagen efter var en pina, var tvungen att lämna vandrarhemmet kl 12 men att tåget gick inte hem förrän 18... bakis och dann, kan inte beskriva känslan av att vara hemma sen.
måste också påpeka att dagen efter fick vi reda på att vandrarhemmet var ett kristet sådant :) haha!


Sen var det återigen marknad i strängnäs, och det menas med marknad, träffa familjen och kompisarna, och såklart utgång. jag hann även med att jobba två dagar, tillbringade en vecka i strängnäs. Rätt skönt faktiskt.
Marknadslördagen tillbringade jag med caisa min bästa vän, man ses inte så ofta längre så man får ta vara på den tid man har, sen var det förfest hos maddes pappa. Det blev en hel del festande och roliga återseenden med kompisar på BK (återigen, BK står för Bar och Kök)

   

det var gött att träffa tjejerna igen! roligt att man har blivit en sån som kommer hem till strängnäs när det är någe speciellt, typ marknaden, strängnäskalaset och tjejkicken... osv.
roligt också att alla tjejer samlade ihop en fest, en äkta tjejfest :)

Kommentarer
Postat av: Din IDOL

TJO



När ja får lite kort att lägga upp ;P

2008-10-20 @ 19:56:13
URL: http://madss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0