kändisvän?!

Jag har precis avslutat ett långt och händelserikt telefonsamtal med en av mina bästa vänner.
Hur ska jag förklara henne på ett sätt som hon kommer hata mig på?! hehe, sättena är många min vän.
Hon är lite som min kändisvän, hon har varit med i idol, därefter fick hon sitt nickname - idolTezzi men nu senast så har jag bytt ut idol till färjan, där hon jobbar som sångerska på cinderella där kanal 5s serie "färjan" rullar, så det nya nicknamet är FärjanTezzi vilket hon hatar, när hon ser kamerna komma nära henne så försöker hon sjunka igenom jorden, men jag har då sett henne på TV, alltid lika kul! Om man inte kan träffa henne i verkligheten (hon bor utanför sthlm) så får man nöjja sig med att se henne på TVn :)
Nu lovar jag alla att hon sitter och är pissförbannad på att jag nämnt dessa saker, och det resulterar i att det är så roligt att blogga om det. När vi lagt på så märkte jag att vi pratat i två timmar! gött att det gratis att ringa människan! :)

Det är guldvärt att få prata med sina nära och kära, speciellt tezzi för hon suuuger på att svara i telefon när hon väl inte är iväg på cinderella och jobbar konstant, ingen täckning.

     

haha, massa kort finns det.

Hon har även förstört mitt sätt att se korv med bröd, speciellt om det är ketchup eller vitlöksdressing på, tack så jävla mycket.
You will allways be my zebra!

Kommentarer
Postat av: Zebran

Haha, du gumman... det kan komma att hamna en viss youtube video länkad till ditt namn på min facebook inom snar framtid, börjar på Two.. Vill inte verka hotfull eller så, bara en liten upplysning ;) Moahaha



Älskar dig mig giraff, tänk på mig nu när jag är ute och guppar på östersjön!

Puss puss puss



P.s. Kom ihåg att du kör vegetariskt nu i veckan!

2008-11-15 @ 08:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0