VFU hela veckan

Jag var lite skeptisk mot min VFU-plats först, men det var därför jag inte är van med icke-montessori pedagogik, nu efter några dagar har det gått bra, måste dock släppa tyglarna lite... förstå mig rätt.
Fick lite skit av mamma idag att jag sällan skriver, hon uppskattar bloggen så mycket, då hon får en inblick i mitt liv, som studerande party-nisse. Men om jag ska vara ärlig har jag inte haft tid eller nåt att skriva om.  Det har varit sisodär när sista tiden, en stor saknad har dragit ner humöret lite. Jag skulle göra vad som helst för att få träffa min irländare igen. Vi har dock daglig kontakt och vi får väl se när jag tar flyget dit :) har även haft fullt upp med skolarbeten så jag glömt bort vad ett socialt liv innebär. Imorn är det fredag, det menas med ledighet och rumpan på kvällen. På lördag är det rep hela dagen med Sötlikör, då ska låtarna sitta innan söndagen, då vi ska sjunga i en kyrka... eller nåt, har så jävla dålig koll. Emelie och Dennis har fest på lördag, men för mig blir det en vit-fest, får inte vara bakis eller trött när man ska sjunga, inte bra då!

Satt och kollade igenom va folk tycker om mig, angående ett gammalt inlägg... ett som värmde i själen var vad emelie skrev om mig, vad de första intrycket var - En glad människa som fyller rummet med värme. Och jag blir så obeskrivligt glad av det. Tack så mycket, det betyder mycket för mig.

Nu är det sängen som väntar, en dag i VFUs anda!
god natt era troll där ute, dröm sött (helst om mig då)

Miss my mommy!

Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen.
Miss you to
xxxxxxxxxx

2008-03-07 @ 08:31:56
Postat av: lina öberg

fin presentationsbild! bra blogg för den delen också.

2008-03-07 @ 16:08:42
URL: http://slemlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0