sommaren

Har nu lämnat K-town för att ha åkt hem till staden vid mälaren / gula rosornas stad - strängnäs... och va tror ni hände när jag kom hit, som allt händer? jo, Sophie blir sjuk. inte nog med det, halsfluss också! bra start på sommaren, not!
men jag hann med lite i alla fall, han gå på BK-festivalen (nej det är inte burger king) för att kolla när mina vänner sjöng på scen. och sen festa med alla efter, min kära kusse kom dig, hon var rätt dragen, och det blev ombytta roller, jag fick ta hand om henne :)
   
Även åka en sväng till eskilstuna för att träffa mina goa vänner där, det blidde en kväll utan dess like, må jag säga!
Vi satt på en uteservering och blev rätt fulla allihoppa!
När det väl var dags att sova, så fick jag dela säng med caisa och en kille som hetter freddie, rätt intressant när jag vaknade, då caisa låg sked med mig, hon låg och höll om mig med ena armen och ena benet på mig, och sen låg freddie likadant på caisa, att ingen tog kort på't. hade verkligen varit årets bild!

en ängel saknas på denna bild, och det är tezzi!
caisa, jag och barro!

skulle ha jobbat idag, fuck säger jag bara! men förhoppningsvis kommer jag till vårdcentralen idag (dom suger i strängnäs) så jag kan få lite medicin åt detta onda i min hals för att kunna jobba på måndag!
ska försöka bli bättre på att blogga i sommar för er i karlstad.

simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0