ibland så...

Jag har ingenting emot kristna, alla har sin egen tro men när amerikanska kristna försöker ta över världen och predikar om att homosexualitet är fel och allt som har hänt här i världen är för att gud vill få bort ondska blir jag lite sne, satt och kollade på ett klipp på youtube från Tyra Banks show där en familj som heter Phelps där modern läxar upp sina barn om att är du homosexuell hamnar du i helvetet osv.  De kommer senare in på alla naturkatastrofer, 11 september, tsunamin osv. och då sägs det att vi i sverige är homosexuella, har sex med minderåriga och därför var det bra att så många av oss i sverige dog under tsunamin. och tar även upp den där prästen (kommer inte ihåg hans namn) han som predikade om homosexualitet och fick fängelse för det.
 Det blir jag riktigt jävla arg på, de anser att de som var på semester i thailand då tsunamin inträffade behövde hamna i helvetet. Det som hände där har INGET att göra med Guds verk, det har med hur våran jord och natur arbetar. Många av oss svenskar förlorade familjemedlemmar och vänner.
Senare i klippet så blir hennes döttrar intervjuade, och dom två är så hjärntvättade så det finns inte. Jag tycker så synd om dem.
Tyra är så bra på det sättet att hon tar inget personligen, hon har svar på tal och att man måste få tänka själv.

Tyra: Do you have any friends?
-Not outside of our church, we don't want to be friends with the people of this world, our friends are the people who serves god.

kolla klippet så förstår ni varför jag reagerar.

http://www.youtube.com/watch?v=mEqlcxW8aS8&feature=related


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hittade ett annat klipp också... asså de jävla amerikaner gör mig riktigt jävla förbannad.
http://www.youtube.com/watch?v=l9Mta3zdavM&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0