Fredag

veckan har gått mycket fort, man har nästan knappt känt av att man är tillbaka i K-town, tillbaka till skolan och allt där till.
fick lite däng för jag inte varit så aktiv på bloggen den senaste månaden, men mycket är för att inspirationen för att skriva inte funnits plus att jag helt enkelt inte haft nån motivation till det.

Fan, några jävla idioter har förstört bilddagboken för mig, det är visst några som har hackat sig in och läst av alla lösenord alla användare har, om jag förstod saken rätt. pff... mycket irriterande!

Vill även punktera att nu är Jamie Cullum inte singel längre, han har skaffat en tjej, ja, det är sant. Så jag måste lägga han bakom mig och gå vidare... (men plus i kanten så heter hans brud Sophie, ja, samma stavning och allt!!!)
Läste dock i en artikel om att snyggingen Daniel Breitholtz vill hitta den rätta tjejen och börja tänka på familj. Nu jävlar är jag först på att paxa honom! jag ställer upp för samhället och tar mig en plats i hans liv, jag gör det. Känns lite som att det var min mening med livet, att få vara med han. Åh, jag har redan glömt Jamie och gått vidare med Daniel... dessutom mitt herrskap så är han ju djurgårdare, är det inte helst perfekt?!

     
jag har nog varit lite små kär i han sen idol cirkusen drog igång 2004



Ut med det gamla, och in med det nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0