En ny kurs och helgen.

Fick en frågan idag? är du döv? ja, jag tror det... på den senaste tiden har jag varit i min egna lilla bubbla och både sett jävligt dåligt och så hör jag illa med, det är väl för taskigt?!
Kompisar har försökt hälsa, och jag har dock kollat på dem, men inte reflekterat över dem, dock insett senare att jag faktiskt kände dem. Mycket pinsamt. Det där med att jag hör dåligt, har nog med språket att göra, förstår inte andra dialekter... eller så är det för att jag inte lyssnar? vad vet jag?!

En liten resumering av helgen.
Fredag - blue moon bar, där vi först åt tacobuffé (är vi fattiga studenter) plus i kanten så spelade arvingarna, vilket för min det kvittade, dock extra trevligt med kända karlar!! ;)
Vi åkte vidare till rumpan bar, där vi festade hela natten, först quiz där vi kom fyra och sen drog dom bort alla bord och stolar, där vi på dansgolvet tillbringade natten.
Dagen efter var lite små segt men att det var en trevlig afton som väntades. Ännu en temafest, en efterlängtad! Det var tema: Soppkök. Så vi uteliggare hade lite party!
  

Nu kurs, BUS... verkar vara den svåraste hittills... gash... men men...



"Om jag visste att det skulle bli såhär, skulle jag vilja göra allt ogjort."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0