Min själ gråter...

verkligen...

Min själ ropar ut ditt namn, hör du? Om jag ropar tillräckligt högt, hörs det då?
var är du nu, vad har du funnit? vart är ditt hjärta? vart är jag?
Jag vill att du håller mig i din famn och viskar orden "good night, sweetie." som du gjorde sista kvällen jag såg dig, du är ett minne blott, som jag håller hårt om i mitt hjärta. Kommer jag någonsin få se dig igen?

My soul is crying...


Vad ska man göra, när man känner att det är försent?

image51

Orange jacket!  :)

Kommentarer
Postat av: Maddooo

Åka till IRLAND ;)

2008-02-15 @ 08:27:27
URL: http://madss.blogg.se
Postat av: mamma

Hade jag massor av pengar hade du o jag åkt iväg till Irland på skön, trevlig o spännande semester...
Kramar

2008-02-18 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0