Min födelsedag...

Den började runt sju på morgonen då min käre mor ringde och försökte sjunga med sin morgonstämma, fast det kanske inte lät som den bästa pipan så var det mycket uppskattat... sen så brann min telefon, med sms och samtal. Hade även en rolig upplevelse på föreläsningen, när klockan tickat till tolv och vi skulle sluta så ställer sig hela salen upp och sjunger för mig, samtidigt som det var hur pinsamt som helst (ville sjunka genom jorden) så blev jag så obeskrivligt glad. Att vara uppskattad och omtyckt. tack till dom som sjöng.
Sen var det bara hem och städa och fixa innan mina gäster kom.
I present fick jag lite smått och gott, ljusstakar av emelie, ett grymt häftigt ölglas av madde och sandra, där det stod "ring, för en ny omgång" och så är det en cykelklocka på, snacka om att den kommer användas i helgen, OM den kommer!!!! :) Av maria fick jag en välldigt uppskattad present, hennes granne äger en studio, så jag har fått i present att sjunga in en låt där... HUR KUL SOM HELST!!!
Av erika, mona, lina, malin fick jag 100 kr på H&M, nagelack, nagelfil och en shower peeling... Är så glad över denna dag, att utan min familj kunna ha en bra födelsedag iaf.

Det bästa kom nog igår, då jag fick ett mycket fint sms...
"Happy birthday, sweetie."  av en mycket fin människa som jag håller hårt i mitt hjärta.

So tell me, am I gonna see you in the future or are you just a fine memory?

Kommentarer
Postat av: din älskade mamma

Jag som tyckte jag sjöng sååå fint...
Får sjunga bättre när du kommer hem.
Ha det gott
Älskar dig

2008-02-27 @ 08:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0