Hur bra känner ni mig?

Hur bra känner ni mig?
 
  1. vem är du?
  2. Är vi vänner?
  3. När och hur träffades vi?
  4. Har du en liten förälskelse i mig?
  5. Har du någonsin velat slå till mig?
  6. Ge mig ett smeknamn och motivera varför just detta namn?
  7. Beskriv mig med ett ord.
  8. Vad var ditt första intryck av mig?
  9. tycker du fortfarande likadant?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du fick ge mig något, vad skulle det vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När vad det sista gången du såg mig?
14. Har du någonsin känt att det varit något du vill berätta för mig men inte kunnat?

Nu vill jag att i gentjänst för du läst detta, ska svara på dessa frågor. (kan göras i kommentarer)
tack för din medverkan.


Kommentarer
Postat av: Nadja

1. ja e världens gulligast Nadja ;-)
2. Japp
3. På fotbollen fick hjälpa dig förta dagen med gasbindan ja du vet;) så vi kom nära varandra redan då!
4. MM
5. Nej. Inte än iaf
6. Rune från fotbollen. Men även Gunilla från BodaBorg ;).. haha
7. Bäst
8. Rolig, glad o inte blyg
9. Japp fast jag tycker om dig mycket mer eftersom ja känner dig lite bättre
10. hallen o så fotbollsfesterna såklart o vissa spelare
11. hmm... det va svårt. Det finns så mycket, men det bästa iaf.
12. Jo ganska så bra skulle ja säga. Men sen du flytta så har vi ju inte umgåts.. men det tycker ja vi får ändra på.
13. ja det va i telefonen på St-cupen. om det räknas ;-)
14. Nepp.. det hemligaste just nu berättade ja ju på sms på kvällen till st-cupen. haha

Kram Kram

2008-02-24 @ 13:28:54
Postat av: Madde

Nu får du dina svar ;P

1. vem är du? Madde

2. Är vi vänner? Ja, eller ja e vän med dig iaf ;P

3. När och hur träffades vi? KAU HT -07

4. Har du en liten förälskelse i mig? Nee.. inte på de viset

5. Har du någonsin velat slå till mig? Alltid ;P

6. Ge mig ett smeknamn och motivera varför just detta namn? Kommer inte på nått kul nu ;P

7. Beskriv mig med ett ord. Glädjespridare

8. Vad var ditt första intryck av mig? Crayzzy ;)

9. tycker du fortfarande likadant? ooojaaa
10. Vad påminner dig om mig? hhmmm.. ingen aning
11. Om du fick ge mig något, vad skulle det vara? En ny dildo ;P
12. Hur bra känner du mig? Beror på vem man jämför med ;)
13. När vad det sista gången du såg mig? I fredagskväll
14. Har du någonsin känt att det varit något du vill berätta för mig men inte kunnat? Tror ja inte.. Kanske något obetydligt i så fall..

Hoppas du blev nöjd me mina svar ;P

Puss puss

2008-02-24 @ 19:07:15
URL: http://madss.blogg.se
Postat av: Erika

1. Erika (bärs,deck) Bäck
2. Ja
3. På första dagen av din nollning, NOLLA :p
4. Nej, keep on dreaming!
5. Nop
6. irländaren, för du gillart!
7. Kattägare
8. Ingen aning faktiskt
9. Hur ska jag veta det !?
10. flintskalliga män
11. En födelsedagspresent
12. Hyffsat
13. Frullen hos Lina
14. ingen aning

2008-02-26 @ 14:24:29
URL: http://erikabck.blogg.se
Postat av: Emelie

1. vem är du? Emelie

2. Är vi vänner? jaa de tycker jag :)

3. När och hur träffades vi? på Kau, via vänner ;)

4. Har du en liten förälskelse i mig?nääämen, tycker om dig som vän;)

5. Har du någonsin velat slå till mig? inte en chans..

6. Ge mig ett smeknamn och motivera varför just detta namn? sötnöt, för du är go :D

7. Beskriv mig med ett ord. Goding

8. Vad var ditt första intryck av mig? En glad människa som fyller rummet med värme.

9. tycker du fortfarande likadant? jaaaråå ;)
10. Vad påminner dig om mig? Skratt..
11. Om du fick ge mig något, vad skulle det vara? En go kram.
12. Hur bra känner du mig? inte så värst bra ännu, men det hoppas jag på att de blir ändring på :D
13. När vad det sista gången du såg mig? På din födelsedag
14. Har du någonsin känt att det varit något du vill berätta för mig men inte kunnat? hmm, mje inte ngt jag kan komma på nu..

2008-02-28 @ 22:01:53
URL: http://bjarnbo.blogg.se
Postat av: mamma

1. Din kära mor
2. Skulle tro det
3. Tisdag 26/2 1986 kl 01.50
4. Alltid, som mor o dotter
5. Förbjudet att aga sina barn...
6. Michelin..men du var söt ändå
7. Två ord- Min dotter
8. Gudomlig
9. Nästan alltid. Du har ju också dina stunder
10.Oj,oj så mycket
11.En NY TV
12.Allt för väl
13.7 jan. vid Stationshuset
14. Vi pratar ju om allt..

2008-03-05 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0