Sjuuuk...

Jag blir som en kille när jag blir sjuk, det blir så otroligt synd om mig, och vill gärna få allas uppmärksamhet och sen känns det som att man nästan dööör... precis som när karlar är sjuka :)
Lite smått febrig och kass mage ligger jag i sängen, har gjort det hela dagen... sandra - min hjälte kom förbi med cola, som hon gjorde iordning till mig, avslagen! thats what friends are for!!
Denna torsdag skulle jag egentligen varit i väse på min praktik men att min handledare tyckte jag skulle stanna hemma, hon är mycket klok.

idag har jag nog sett allt som finns på youtube... allt ifrån spöken till skrattande bäbisar, och inslag av gamla 90-tals musikvideos... typ S.O.A.P - this is how we party och SheBang - romeo, även roliga klipp från värdelösa dokusåpor... vart tog mitt liv vägen??

Men nu då? när jag gjort allt? att vara sjuk är nog det tråååkigaste som finns. speciellt när man ser fram emot helgen som jag gör. sandra fyllde år igår - grattis! och på lördag är det födeseldagsfest - 80 talstema!!! jag vill!!

Ingen kan nog bli så sjuk som jag är just nu ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Guuud, vad det är synd om dig!!!!
Du är väl på benen igen får jag hoppas.
Kramar

2008-04-28 @ 08:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0