been there, done that...

Sade är en underskattad sångerska, är det någon som vet vem denna skönhet är? hon gör den mest fantastiska musik, den skönaste att lyssna på. Tror dock att hon var mest populär på 80-90 talet, men så bra. En helt otrolig röst.
Jag tror min pappa inspirerade mig att börja lyssna på henne, då en gång jag gick igenom hans skivsamling och upptäckte henne. Hon har ett lite mystiskt sound blandat med mycket soul. Den absoluta favorit skivan är "lovers rock". Alla låtar är lugna och harmoniska, kommer ihåg tiden då jag befann mig ofta i skogstorp, utanför eskilstuna, då jag ofta lyssnade på henne för att kunna sova. Musiken är så lugn och vacker.

En låt som jag fastnade för är "Cherrish the day", bara titeln är välkomnande.
http://www.youtube.com/watch?v=9aBAMnIUi8Y&feature=related (videon till låten)




Sophie Runeborg är på väg nu, dock mycket långsamt... Allt har en början, allt har ett slut.
En låt som stämmer in på mig just nu är Anastacia - heavy on my heart.

Lev för dagen, som om den skulle vara den sista.

Kommentarer
Postat av: sandra

ska börja leva efter det mottot tror ja ;)
bra att du e påväg gumman....:) pussen

2008-04-08 @ 21:09:21
Postat av: Madde

hej bejb

kan meddela att de e inte sååååååååååååå bra att leva på de sättet, man blir rätt trött ;P

men man kan ta till vara på dagen och göra det bästa av den :)

ta hand om dig, finns här...

puss puss

2008-04-08 @ 22:18:28
URL: http://madss.blogg.se
Postat av: Emelie

jag följer med på vägen ifall du vill luta dig mot någon....det ska du veta!!!

2008-04-09 @ 21:12:20
URL: http://bjarnbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0