Tjejsnack!

Kan tjejer klara sig utan ett bra avsnitt av Sex and the City? Jag tror inte det, ett måste om du frågar mig! Jag tycker om själva konceptet, fyra självständiga singlar! lever för dagen, flirtar och dejtar hejvilt utan att det ska betyda att giftemål står som tur.

När jag vaknade imorse så kände jag av nervositeten, att sitta med sin studiegrupp och oponera varandras arbeten med sin handledare. Jag var extra nervös, först för att detta är absolut första gången jag oponerar något, och sen att höra vad de andra tyckte om mitt arbete.
Allt har oftast ett lycklig slut och jag fick mitt idag! Det gick bra, fick tips och ideér om hur man kan utveckas genom skrivandet. Det gick helt enkelt bra!

Ännu en kväll i Grey's anatomys anda.
Denna gång var den Sandras tur att ta emot oss tjejer, genom programmet så gick ju käften i ett, mycket måste komma ut när vi alla träffas. Jag försöker dock att alltid koncentrera mig på själva programmet... prata kan man ju göra sen... eller?!
Sandra bjöd på te (julte) och pepparkakor! Nästa gång blir det nog glögg, det är väl inte för tidigt med det?


Vart köper man lottor där man faktiskt vinner på?


Kommentarer
Postat av: Bäckisen

Kul att det gick bra med oponeringe : D
Jag är alltid lika nervös inför sånna! Gaah!

Den största frågan är väl egentligen, vem klarar sig utan Greys anatomy? ; )

Ses ikväll! puss

2007-11-01 @ 09:43:18
URL: http://erikabck.blogg.se
Postat av: Madde

Tjo Bruden!

Du vet väl att sjukhuset är en given vinstgrotta ;P
Iaf 25kr e standard ;P

Ha en super duper helg :)

Puss o Kram

2007-11-02 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0