snön har landat i Karlstad

Människorna här i Karlstad, är ni rädda för varandra? På bussen idag på väg till skolan så upptäckte jag en märklig sak. Om det finns plaster där det bara sitter en på, så väljer många att stå. Hur kommer det sig? Jag sätter mig alltid, orkar inte stå. Tycker det är så konstigt bara...

Ännu en dag på Karlstads Universitet, en snöig sådan. Jag bara älskar snön, dock verkar jag var ensam om det.
Vetenskaplig metod stod det på schemat idag. Fråga mig inte vad det betyder, lektionen i sig gav mig inte så mycket, om jag ska vara ärlig så var jag inte ensam om att tycka så heller. Läraren var inte alls pedagogisk och verkade mycket nervös, vi var nog mer nervösa än va hon var.
Sammanfattning: ej givande dag i skolan!

Det är något fel på min msn, den loggar ut sig själv och sedan kommer jag inte in på ett tag. är det någon som är kunnig på mitt problem?



"lev dagen, som om den skulle vara din sista!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0