nöjesfabriken

Förfest hos Maria. Vad ska vi dra för slutsatser där? en jävla idiot spydde i handfatet, måste vara den killen som däckade runt halv nio. Han vet inte hur man dricker, märkte jag... klent byggd! Jag, Natalie och Erika drog senare till Nöjes, de andra var kvar. mycket skoj, Erika var helt svettig efter en gungande, hoppade och dansande kväll inne på slagerbaren, det såg ut som hon steg ur duschen (hehe, nu får jag säker skit för att jag nämnde henne!!!)
slutsater på denna afton... hm... kan ju säga att man är eftertraktad! (med glimten i ögat)

Sms av Caisa. (innan skrev jag bara till henne, "Nu skålar vi för Kenny!")
Skål för Kenny, men kom ihåg att livet går vidare, man kan alltid känna sorg men det får inte ta över. Känner jag dig rätt så är du sjukt ledsen just nu. Gråt men släpp det sen, livet är alldeles för kort för att vara ledsen.


Det var dom exakta orden jag behövde höra ikväll, har skålat så otroligt mycket, just för att jag vet att han tyckte om att festa och ha roligt. Det som jag upplevt ikväll. Jag festade och skålade för dig, min vän. May you rest i peace. Kenny Larsson!



Sanna vänner har man kvar, när en annan har gått.

Kommentarer
Postat av: Bäck

haha : p ja jäklar vad plaskblöt jag var!
piiiinsamt!

2007-11-25 @ 16:42:51
URL: http://erikabck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0