en vit fredag

En vit helg sitter grymt bra just nu men visst är man partysugen, lite konstigt att inte festa när man är van att göra det. Alla andra festar ikväll men inte jag. till och med grannarna har fest. Fast jag är glad iallafall, för jag har utökat lilla familjen här på Rud, denna kväll kom en liten Diesel så Elvis har fått en liten lillebror. Nu busas det för fullt, lite då och då så hör jag hur Diesel skriker till, då får Mamma (jag) ingripa.
Denna kväll har varit mycket lugnt och skön, sitter för tillfället med ett glas vin (ja, jag vet, men det skadar inte med ett glas vitt vin) och kollar på film. Jag tycker att det är mycket mysigt.

igår va det filmkväll hos Maria, vi proppade i oss ostbågar, chips och popcorn, kan man bli mycket nyttigare?! efter filmen blev det mycket prat, det tjejer är bäst på! hon har två mycket roliga katter, ena snackar hela tiden, en riktigt snackpåse.

hm... snart får grannarna ta och lugnt ner sig! Det känns som att det är en sån fest där den 15 åriga dotterns föräldrar inte är hemma, då föräldrarna inte vet om någonting så bjuder hon in alla hon känner och dricker sig rejält fulla och alla deckar runt tolv. Såg några små pojkar på väg upp lite tidigare ikväll, dom hade även tappat perfymflaskorna över sig... gash va det luktade. Killar, det finns en gräns!

För övrigt har jag fastnat för låten Frozen med Madonna, tycker om texten.

"you only see what your eyes want to see
how can life be what you want it to be?
you are frozen
when you hreart is not open"

oj, det va som faaan. nu är det knäpptyst i huset. dom vet när det ska vara tyst i alla fall, eller så har alla däckat!
who knows...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0