dustsucker...

Ibland är det svårt att blogga, just för att det har hänt mycket, ska man ta upp allt? hur ska man formulera det? är det intressant för mina läsare?
Det är ju bäst att blogga när man ska gå och lägga sig, då dagen har varit och man kan resumera dagen.
Jennifer Brown - Tuesday afternoon så snabbt som i hennes låt, går dagarna i veckorna här i solstaden, Måndagen börjar med skola och på söndagkväll sitter man med studierna... skola, skola, skola... men så farligt är det inte, mellan måndagen och söndagen hinner man såklart plugga men även fika med vänner, ha tv-kvällar hos grannen, städa (om man orkar) och festa... det är väl det som händer i min värld.

Tisdag i Sophies värld har varit en skön dag, sovit ut, pluggat och hann med en snabbfika med min vän Linnea, vi träffas inte så ofta för hon har praktik och är fullbokad med det om dagarna, men när vi väl träffas är det hur trevlig som helst. denna dag tog vi en fika inne på Mitticity, senare kom Preiszan förbi och hämtade upp mig, Linnea skulle vidare på ett möte. Jag och elin gick en promenad runt Karlstad City och käftarna gick i ett. Mycket trevligt, fast rätt kallt.
Min TV fungerar fortfarande inte, tror dock att den har gjort sitt så det blir nog ny TV snart, om jag visat mina Puppy-ögon rätt för min far! kanske måste blinka mer?! :)
Som tur var har jag Sven så nära, det blev en tv-kväll där...

Önskelista. (hårda och stora klappar)
1. TV
2. Dammsugare
3. Micro
4. Kaffebryggare
5. och massa, massa mer...!!



friends are there for: lend you a dustssucker when your cat has messed up=)
-Sven Snabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0