Tentaplugg, Tentaplugg, Tentaplugg...

Denna vecka är det verkligen bara tentaplugg som gäller...
satt i skolan bibliotek hela eftermiddagen med Natalie och Maria för att försöka få lite lärdom om tentafrågorna och lära oss i alla fall några..
Det gick riktigt segt först, pratade om allt förrutom tentan, så vi beslutade om att köra tysta leken, om man var trvungen att prata så var det bara om tentafrågorna. Jag fick något slagt anfall och började skratta, det gick verkligen inte att få stopp på mig, fick även med mig Natalie och Maria i skrattandet, där satt vi, tre idioter och skrattar åt verkligen ingenting, tårarna rann och tillslut gjorde det ont i magen, har väl fått någon slags träningsvärk i magen efter allt skratt...
Innan tysta leken så hann jag även dumförklara Maria, att hon inte har alla hästar i hagen, men hon ville dock punktera att det fanns en häst.
- Nej, ett föl kanske, eller en råtta som inkräcktar :) blev mitt svar...


Jag är riktigt nöjd denna dag, har pluggat tenta från 13.00 till 19.00
Det blir likadant imorn, samma tid, samma kanal!

Tyvärr så händer det inte så mycket nu, förrutom att jag är alkolist, yes, det är sant. Jag och Maria gjorde ett test från StudentHälsan. Mitt resultat blev att jag har alkoholproblem och behöver söka hjälp... hm...Maria hade tendenser till alkoholproblem om hon inte hann sluta innan de blev för tugnt...
Kan lugna vissa läsare att det inte riktigt stämmer! (speciellt mamma, om hon läser detta!!)

Nu väntar John Blund på mig.



Tiden läker alla sår, när är min tid kommen?

Kommentarer
Postat av: limp the pimp

jag och erika har gjort samma test. erikas resultat var oroveckande!! ;P

2007-12-13 @ 16:53:56
Postat av: limp the pimp

jag och erika har gjort samma test. erikas resultat var oroveckande!! ;P

2007-12-13 @ 16:54:37
Postat av: Anonym

oops blev visst dubbelt upp :P

2007-12-13 @ 16:55:09
Postat av: Maria

har bara en häst i stallet!!! :P

2007-12-13 @ 17:58:35
URL: http://missmaary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0