tenta, tenta, tenta.. och RoB

Denna vecka har verkligen varit i studiernas tecken, jag har nämnligen bara pluggat hela tiden, om det inte har varit tentaplugg så har det varit att skriva på RoB uppgiften...
Tentafrågorna är inte svåra men det tar en sån tid bara, 60 frågor... plus att vi har seminarie och en individuell uppgift också.

Don't get me wrong, jag älskar mina katter men när dom tuggar av sladden till datorn så blir jag inte så speciellt glad på dem. Det kostade mig 700 att köpa en ny, pengar som jag hade tänkt leva på, men icke! Däremot kommer detta slå tillbaka på dem, att nästa gång får dom säker en stöt, inte en liten sådan heller, då kanske dom lär sig. Men jag älskar mina söta prinsar, dom är mitt allt.!!!

I söndags var det första advent, det firade vi här på rud med pepparkaksbakning! Det var inte bara i julesntecken som vi skapade, utan det blev ufon, ubåtar, planeter, disney figurer m.fl. Mycket lyckad afton som slutade kanske lite för mjöligt?!
   
Ja, jävlar i min låda va ont i magen man får efter pepparkaksdeg, inte bra att äta för mycket! speciellt inte när man precis har ätit middag! dubbelt upp.
Denna söndag gästades även av erika, som var lite sleten efter att ha kommit hem från en efterfest klockan 08.00 på morgonen! vi degade i soffan hemma hos mig, och senare hade en romantisk middag för två, då Sven var våran seritör för kvällen!
 

åh, böckerna skriker efter mig igen!
måste tillbaka, ska avsluta detta inlägg genom att skriva att utan Sven så hade jag inte klarat gårdagen! han är en sann vän som alltid ställer upp! Han är en människa med ett otroligt varmt hjärta!



Walk Idiot Walk...


Kommentarer
Postat av: Bäck

Tack för i söndags bruden
:)

mmm.. nougatkräm : p

2007-12-05 @ 13:28:44
URL: http://erikabck.blogg.se
Postat av: Madde

Nu skriver ja här smulan ;P

o nu får du aldrig glömma att de heter BoR och inte RoB som du skrev .. hahaha.. kul om du lämnar in din individuella uppgift och skriver RoB istället för BoR haahaha.. kan du inte göra de? snälla :D

2007-12-05 @ 15:40:19
URL: http://madss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0