middag för fyra.

Jag hade hur trevligt som helst igår, Maria bjöd in mig, Sven och Robin på trerätters middag igår, dock fick hon MYCKET hjälp av mig i köket, kan ju erkänna att det var jag som lagade maten.
förrätten bestod av toast med räksallad, varmrätten var himla god, recept från min käre mor. Egen klyftpotatis med morötter och paprika, till det var det kycklingfile inbakad i bacon och vitlöksost. till efterrätt blev det glass!
Vi kanske inte ska gå in på drickat? eller jo... det blev två flaskor rött vin, en flaska vitt vin, tre smirnoff ice var och två shottar var... vi va goa under fötterna!!!
Efter att våra magar blivit större så spelade vi TP, vi kan ju säga att kvinnor är bättre än män, det fick i alla fall Robin och Sven uppelva, när vi vann helt klart över dom! haha..
Runt tre på natten/morgonen tyckte jag att det var dags att dra hem...
på väg hem så halkar jag, och gör illa min rumpa, så jag får svårt att sitta, hm... kompisarna undrade ju idag va jag hade gjort... misstankar om annat kom upp, dom trodde inte riktigt att jag slagit på arslet, men det är faktiskt sant!


sista dagen i skolan idag, alla fick en god jul kram från mig!!!
vi har en inlämningsuppgift som ska lämnas in imorn, blää på den! På lördag åker jag hem till Strängnäs, känns båda bra och dåligt. Det ska bli så skönt att träffa familjen igen och jobba för att kunna få lite extra pengar, dock är det ledsamt att åka tillbaka till hålan... med samma människor, som tyvärr ser likadana ut, gör fortfarande samma saker. Strängnäs är som en ondCirkel... men det ska bli kul att träffa alla sina vänner igen!

fredagen blir till att städa hela lägenheten, har ju samlat på mig massa damm för att kunna storstäda, sen ska det packas så allt är klart på lördagmorgon, tåget går redan 07.15

Har varit hos sven denna afton, för att säga hejdå och byta julklappar, han är ju så kär i Jessica Alba, så då tänkte jag,var är inte bättre än att rita av henne?! så det gjorde jag, han blev jätte glad för dig. Även han hade ritat en teckning till mig, en nallebjörn som håller i ett hjärta som det står "you are a true friend". Kommer sakna honom, nu får jag inte se sven, min vän på två veckor.


God Jul & Gott Nytt År.

Kommentarer
Postat av: Maria

fylla, fylla, fylla :D

2007-12-22 @ 21:44:30
Postat av: Robin

hahahahaha det var ju ni som gav upp... jag och sven körde på taktiken att trötta ut er, och det funkade ju =)

2007-12-23 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0